Implicacions per al comerç de la nova legislació sobre residus i envasos
Programa de Suport al comerç minorista 2023
21/11/2023 14:00 - 16:00
Gratuito
Gratuito
Empresaris i treballadors del sector comerÇ.
La publicació de la Llei 7/2022 de Residus i Sòls Contaminats per a una Economia Circular el mes d’abril passat, la Llei 5/2022, de 29 de novembre, de la Generalitat, de residus i sòls contaminats per al foment de l’economia circular a la Comunitat Valenciana i el Reial decret 1055/2022, de 27 de desembre, d’envasos i residus d’envasos estableixen noves obligacions en la gestió de residus per als comerços. Això, fa que els comerços desconeguen en gran manera tant les obligacions en matèria de gestió de residus, com les millors pràctiques de reutilització i reciclatge.
En el taller es farà una anàlisi de les obligacions per als establiments comercials i es donaran pautes per a la minimització i millor gestió dels residus generats en els comerços.
comercio@camaravalencia.com
LA NOSTRA MISSIÓ
Cambra València és una corporació de dret públic, col·laboradora de les Administracions Públiques, dedicada a:
Telefònica: 8.30 a 14.00 i de 15.30 a 18.30 Presencial : 9.00 a 13.30 i amb cita prèvia de 15.30 a 18.30 (des de l’1 de Juliol al 15 de Setembre només als matins)
©Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació de València 2025 – CIF: Q4673002D – Avís legal · Política de Cookies · Política de privacitat
Tots els textos en valencià estan traduïts pel sistema automàtic SALT 4.0, la qual cosa es comunica als efectes oportuns quant a incorreccions lèxiques que puguen aparéixer en els textos. Així mateix, Cambra de València no es responsabilitza per raó de propietat intel•lectual